پرش لینک ها

بوی بد ماهی از واژن متخصص زنان بوشهر

بوی بد ماهی از واژن متخصص زنان بوشهر:

درمان بوی بد ماهی از واژن دکتر لیلا جعفری بهترین متخصص زنان بوشهر:

متاسفانه امروزه برخی از بانوان به دلایل مختلف به بوی بد واژن مبتلا می شوند ، این امر نه تنها برای خود شخص بسیار آزاردهنده است بلکه سبب اذیت اطرافیان می شود ، در این این بخش به بیان علت بوی بد ماهی از واژن می پردازیم و راه درمان این عفونت را بیان می کنیم .

علت بوی بد واژن

یکسری لاکتوباسیل ها در داخل واژن بانوان وجود دارند که در مقابل سایر عفونت ها مبارزه می کنند ، زمانی که بانوان از شوینده های نامناسب ویا آنتی بیوتیک های خود سر استفاده می نمایند ، تعداد لاکتوباسیل ها کم می شود و محیط واژن تغییر شکل می دهد ، علاوه بر آن PH واژن هم تغییر می کند که واژن مستعد عفونت های خاصی می گردد ، که درمان این موارد بسیار سخت می باشد و برای درمان باید از روش های اختصاصی و طولانی مدت  استفاده شود .

معمولا این بو در دوران بارداری رخ می دهد که مهم ترین علت این امر برهم خوردن توازن شیمیایی واژن می باشد ، حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که چرا توازن شیمیایی واژن بهم می خورد ، یکی از علت های این امر رشد بیش از حد  باکتریهای مضر واژن می باشد که سبب ایجاد بوی بد ماهی از واژن می شود .

بوی بد ماهی از واژن متخصص زنان بوشهر
بوی بد ماهی از واژن متخصص زنان بوشهر

علائم بوی بد ماهی از واژن

  • خارش
  • سوزش
  • ترشحات غیر عادی

درمان بوی بد ماهی از واژن

در ابتدا پزشک باید شخص را معاینه نماید تا براساس وضعیتی که دارد ، راه درمان را در پیش بگیرد اما معمولا برای درمان این عفونت ، مصرف آنتی بیوتیک ها تجویز می گردد .

راه های پیشگیری

  • عدم استفاده از دوش واژینال
  • عدم استفاده از مواردی که PH را برهم زنند
  • عدم استفاده از مواد عطردار
  • عدم استفاده از تامپون های معطر
  • رعایت بهداشت
آیا می دانید که مصرف آنتی بیوتیک ها به شکل خود سرانه یکی از علت های بوی بد واژن می باشد .

بانوان عزیزی که به هر نوع عفونتی مبتلا هستند باید حتما این امر را جدی بگیرند و زیر نظر متخصص به درمان این بیماری بپردازند ، زیرا اگر بیماری های عفونی درمان نشوند سبب ایجاد مشکلات جدی تری خواهند شد .

نتیجه کلی

مصرف خود سرانه آنتی بیوتیک ها سبب این امر می شود ، بنابراین با رعایت این امر تا میزان قابل توجهی می توانید از مبتلا شدن به این بیماری اجتناب نمایید .

بوی بد ماهی از واژن متخصص زنان بوشهر
بوی بد ماهی از واژن متخصص زنان بوشهر
علت بوی بد واژن

راه های ارتباطی:

دکتر لیلا جعفری

دکتر لیلا جعفری

متخصص زنان و جراح زیبایی زنان جزو نفرات برتر بورد کشور دارای چندین مقاله معتبر خارجی و ایرانی

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.