پرش لینک ها

آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی را انجام دهند؟

آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی را انجام دهند؟

عمل زیبایی لابیاپلاستی:

طبق نظر پزشکان زیبایی لابیاپلاستی جراحی زیبایی است که باعث زیبا تر شدن و کوچک شدن واژن می شود اکثر خانما با لابیا غیر قرینه متولد می شوند بعضی نیز بعد از زایمان طبیعی دچار این مشکل می شوند اکثر بانوان به خاطر زیبا کردن دستگاه تناسلی و اعتماد به نفس بیشتر در رابطه زناشویی این عمل را انجام می دهند.

همیشه این سوال مطرح می شود که لابیاپلاستی برای چه کسانی توصیه می شود؟ آیا من کاندید مناسبی برای لابیاپلاستی هستم؟ به طور کلی ما در این مطلب به بیان نکات بسیار مهمی در خصوص لابیاپلاستی می پردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

جراحی زیبایی لابیاپلاستی به چند دسته تقسیم بندی می شود؟

labium به معنی لب و plasty به معنای عمل زیبایی است. بنابراین، لابیاپلاستی به طور کلی به عنوان جراحی زیبایی برای لابیای آلت تناسلی زنانه شناخته می شود. با این حال، از آنجایی که جراحی زیبایی برای لابیای ماژور، بیرونی یا بزرگتر به ندرت نسبت به جراحی زیبایی لابیای داخلی، مینور یا کوچکتر انجام می شود، عمل جراحی لابیا به طور معمول به عنوان جراحی زیبایی برای لابیاهای مینور یا داخلی معروف بوده و انجام می شود.

به جراحی زیبایی لابیای داخلی یا مینور “لابیا مینور پلاستی” و به جراحی زیبایی لابیای بیرونی یا ماژور “لابیا ماژور پلاستی” گفته می شود.

لابیاپلاستی
لابیاپلاستی

ایده آل ترین ظاهر آلت تناسلی زنانه چگونه است؟

دختران پس از سن بلوغ لابیاهایشان رشد می کند در برخی از موارد رشد لابیاها بسیار زیاد است به گونه که اگر دخترانی که لباس ورزشی و یا لباس های تنگ می پوشند به دلیل بزرگ بودن لابیاها اذیت شده و یا ظاهر بزرگ لابیاها آنها را آزرده خاطر کرده است، با انجام لابیاپلاستی می توانند ظاهر لابیاها را به شکل قبل از دوران بلوغ بازگرداند، با انجام لابیاپلاستی دیگر ظاهر آزار دهنده برای شخص وجود ندارد.

مطلوب ترین و محبوب ترین ظاهر برای ناحیه تناسلی زنانه در دنیای غرب شامل لابیای داخلی کوتاه و متقارن است. در حالت ایستاده وقتی پاها بسته هستند، لابیای داخلی نباید از لابیای بیرونی بلندتر باشد.

لابیا مینور پلاستی در چه مواردی در دختران انجام می شود؟

  • لابیای داخلی نسبت به لابیای ماژور ضخیم تر و پهنتر بوده و آویزان و چروکیده باشد.
  • عدم تقارن بین لابیاها وجود داشته باشد یعنی یک لابیا بزرگتر از لابیا های دیگر باشد.
  • تغییر رنگ و تیرگی در نوک لابیای مینور یا داخلی و ساختارهای نامتناسب و سینوسی در قسمت هایی از لابیا وجود داشته باشد.

چه کسانی برای انجام جراحی لابیاپلاستی مناسب هستند؟

عمل لابیاپلاستی بیشتر برای نگرانی های ناشی از نبود زیبایی در آلت تناسلی زنانه انجام می شود. در صورتی که لابیاهای داخلی بزرگ ‌تر و ضخیم ‌تر از حد طبیعی و نرمال باشند باعث عدم اعتماد به نفس در فعالیت جنسی، خجالت کشیدن شخص از مقاربت جنسی، عدم تمرکز حین آمیزش جنسی، ناتوانی در برقراری رابطه راحت با شریک جنسی و در نتیجه عدم رضایت فرد از ظاهر خود و حتی نادیده گرفتن خود به عنوان یک زن خواهد شد.

آیا دختران باکره می توانند جراحی لابیاپلاستی انجام دهند؟

دخترانی که باکره هستند، از دکتر جعفری سوالاتی مختلفی را در خصوص لابیاپلاستی بیان می کنند، مهم ترین سوالی که خیلی بیان می شود این است که آیا دختران باکره می توانند لابیاپلاستی را انجام دهند، آیا لابیاپلاستی به پرده بکارت آسیب می زند؟

در ابتدا باید بیان کرد که لابیاپلاستی خارج از پرده بکارت انجام می شود و ربطی به پرده بکارت ندارد و یک نوع جراحی زیبایی خارجی واژن است، خانم دکتر جعفری جراح زیبایی زنان بوشهر لابیاها را با لیزر کوچک می کند، انجام این کار هیچ آسیبی به پرده بکارت نمی زند.

جراحی لابیا توسط چه پزشکان و متخصصانی انجام می شود؟

عمل جراحی لابیا در حال حاضر توسط بسیاری از متخصصین زنان و جراحان پلاستیک انجام می شود. آنچه مهم است این است که جراح باید نسبت به آناتومی ناحیه تناسلی زنان مسلط بوده و در این زمینه آموزش دیده، تجربه و تخصص داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است بیمار با نتایج بسیار منفی پس از جراحی و عوارض خطرناک مواجه شود.

لابیاپلاستی بدون بخیه در دختران باکره

دکتر جعفری جراح زیبایی زنان عمل لابیاپلاستی را به روش ها و تکنیک های روز دنیا با دقت فراوان انجام می دهند به گونه ای که اشخاص پس از جراحی لابیاپلاستی نهایت رضایت را از انجام جراحی خود دارند. با رعایت مراقبت های بعد از لابیاپلاستی میتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید و به طور دائمی از اندام خود لذت ببرید.

مشاوران ما همیشه سوالات بیماران را با دقت پاسخ می دهند، شما عزیزان می توانید سوالات لابیاپلاستی خود را با آنها در میان بگذارید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

هزینه جراحی لابیاپلاستی در دختران باکره

هزینه عمل جراحی لابیاپلاستی بسته به جراح، تخصص و …مورد نظر و روش بیهوشی متفاوت می باشد. بسیار مهم است که قبل از جراحی با پزشک متخصص خود در مورد قیمت و هزینه های عمل لابیاپلاستی صحبت کنید. نکته حائز اهمیت این است که عمل لابیاپلاستی یک عمل بسیار خاص و حساس بوده و نباید توسط جراحانی که دانش و تجربه کافی ندارند انجام شود. بنابراین، انتخاب جراح مناسب بسیار مهم است.

آیا ممکن است بعد از ازدواج همسرم متوجه عمل لابیاپلاستی من شود؟

اگر به یک جراح زیبایی زنان خوب که تجربه و سابقه زیادی دارد مراجعه کنید دچار هیچ مشکلی نمی شوید و جای بخیه ها باقی نمیماند.

آیا ممکن است بعد از ازدواج و زایمان دوباره لب های واژن بزرگ شود؟

اگر جراحی بعد از سن بلوغ انجام شود لابیا ها رشد نخواهند کرد. اما برخی از عوامل محیطی وجود دارند که میتوانند در شکل لابیا ها تاثیر بگذارند.

آیا ممکن است لابیاپلاستی در دختران را با جراحی های دیگر انجام داد؟

بله این عمل را میتوان همزمان با سایر عمل ها انجام داد.

لابیاپلاستی دختران باعث کاهش حس جنسی آنها بعد از ازدواج می شود؟

خیر این جراحی باعث افزایش میل جنسی در بانوان خواهد شد.

لابیاپلاستی
لابیاپلاستی
لابیاپلاستی

راه های ارتباطی:

دکتر لیلا جعفری

دکتر لیلا جعفری

متخصص زنان و جراح زیبایی زنان جزو نفرات برتر بورد کشور دارای چندین مقاله معتبر خارجی و ایرانی

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.